باشگاه داران چشم انتظار حمایت مسئولان

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ورزش بدنسازی یکی از ورزش های پرورش قوای بدنی و تقویت عضلات است که با تلفیق تمرینات ورزشی و تغذیه مناسب، می توان عضلاتی قدرتمند و اندامی ورزیده به دست آورد. بدنسازی یک رشته بسیار محبوب در بین مردان محسوب می شود؛ البته ناگفته نماند که زنان نیز برای تناسب اندام و سلامت بدن خود به این ورزش روی آوردند. زیبایی و تناسب اندام در زنان و مردان محصول تلاش، تمرینات مستمر و صحیح است؛ چراکه انجام صحیح تمرینات زیر نظر مربیان حرفه ای علاوه بر کسب نتیجه بهتر عوارض ناشی از انجام حرکات سنگین ورزشی حین تمرین نیز کمتر خواهد شد.
خبرنگار ما در این شماره به سراغ مدیر و مؤسس باشگاه ” عیاران” بافق رفته و با وی گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

افق بافق: لطفا خودتان را معرفی کنید و از چه سنی به ورزش روی آوردید؟
“محمدرضا فتاحی بافقی” هستم؛ از سن 10 سالگی وارد ورزش پهلوانی و زورخانه ای شده و در زورخانه به مرشدی ” حاج محمود کریمی” ورزش را آغاز و در ادامه رشته وزنه برداری و بدنسازی را همراه با این ورزش ادامه دادم.

افق بافق: دلیل علاقه شما به این رشته ورزشی چیست؟
برادر بزرگترم “عباس فتاحی” ورزشکار باستانی بود و از همین طریق به ورزش علاقمند شدم.

افق بافق: چه مقام هایی باشگاه عیاران تاکنون کسب کرده است؟
مسابقه قوی ترین مردان آقایان ” امیرحسین فتاحی فر”، ” میلاد مرعشی”، “مجتبی حیدری” ،” اسماعیل همتی پور” و خودم چندین مقام کشوری را کسب نموده همچنین ” پهلوان احمدعلی رنجبر” شناسنامه قوی ترین مردان استان و پیشکسوت این رشته تاکنون چندین دوره قوی ترین مردان یزد شده است که یکی از افتخارات باشگاه عیاران می باشد.
رده جوانان ” صادق فتاحی” و ” امیرحسین آقابابایی” مقام استانی را از آن خود کردند.
مچ اندازی: ” علی کریمی ” و ” ابوالفضل میرابی” دارای چندین مدال در کشور، ” آرش فتاحی” و “رجبیان ” و دهقانزاده” و رحیمی” دارای قهرمانی در استان می‌باشند.
پرورش اندام: ” غلام حسین فتاحی” ، “حمید رنجبر” و “امین رنجبر” از افتخارآفرینان در سطح استان.
کیک بوکسینگ: آقایان ” مصطفی شیرازی”، “محمد پورامینی”، ” هاشم فتاحی” و “یاسر دهستانی” از دیگر قهرمانان کشوری هستند.

افق بافق: تاکنون از نظر امکانات به باشگاه کمک شده است؟
تاکنون ریالی به باشگاه های سطح شهر کمک مالی نشده است، زمانی که پیگیر وام برای گسترش باشگاه بودم، هیچگونه همکاری با باشگاه نشد!

افق بافق: بانوان و آقایان چه مدت باید به ورزش بدنسازی بپردازند تا بتوانند اندام ورزشی ایده آل داشته باشند؟
این فعالیت ورزشی بستگی به خواب کافی، تغذیه مناسب، مکمل و مربی دارد، افراد نمی توانند در فرصت کم انتظار زیادی از بدن خود داشته باشند، یکی از مواردی که باید هر ورزشکاری آن را رعایت نماید صبر و استمرار در تمرین است که ورزشکار را به اهداف خود برساند.

افق بافق: افراد از چه رده سنی می توانند به باشگاه بدنسازی مراجعه کنند؟
از سن 14 سالگی می توانند به باشگاه بدنسازی روی آورند.

افق بافق: جوان ترین و مسن ترین فردی که در باشگاه درحال فعالیت است را نام ببرید؟
” پهلوان احمد علی رنجبر” مسن ترین و فرزند او جوان ترین ورزشکار باشگاه عیاران می باشد.

افق بافق: روزانه چند نفر در باشگاه به فعالیت مشغول هستند؟
حدود 60 تا 90 نفر متغیر می باشد.

افق بافق: چه صحبتی با مسئولین دارید؟
مسئولین همه جانبه ما را حمایت کنند، همچنین از نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم خواهشمندیم که نگاه ویژه ای به ورزشکاران و باشگاه داران داشته باشد.

افق بافق: سخن پایانی:
از همین جا از خانواده ام و دوستان بابت کمک هایی که به بنده داشتند تقدیر و تشکر نموده و از مدیر باشگاه آهن ،”عزت پور” مربی رشته قوی ترین مردان و رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان به خاطر تمامی زحماتی که کشیدند کمال تشکر را دارم.

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا