ایجاد بستر مناسب؛ نیاز اساسی تولیدکنندگان برای عرضه محصولات

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ با گسترش فضای مجازی و فروش اینترنتی محصولات مختلف، فرصت مناسبی برای کارآفرین ها ایجاد کرده تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و از این رو بانوان خانه دار با جدیت بیشتری به دنبال کسب و کار خانگی هستند؛ در این اواخر کیف دوزی یکی از مشاغلی است که بانوان علاقه زیادی به آن نشان داده اند؛ خبرنگار هفته نامه افق کویر در این شماره از هفته نامه، گفتگوی مختصری با یکی از کارآفرینان در زمینه کیف دوزی انجام داده است، که در ادامه می خوانید.

“حمیده کار بخش” در گفتگو با خبرنگار گفت: هشت سال قبل دوره کیف دوزی را در مرکز فنی حرفه ای گذرانده و در ابتدا به دوخت “جامدادی” و کیف “لقمه ای” پرداختم و سپس به تولید کیف مدرسه و ساک ورزشی روی آوردم و در حال حاضر توانایی تولید هر نوع کیفی که بتوان با پارچه “برزنت” ساخت را دارم.

وی در ادامه بیان کرد: به صورت مجازی تبلیغات خود را انجام می دهم و مشتری ها نیز به دوستان خود؛ مرا معرفی می کنند.
وی عنوان کرد: در اوایل مواد اولیه را از شهر یزد تهیه می کردم و با مرور زمان و تجربه ای که کسب می شد؛ مواد جانبی کیف را از محل مناسب تهیه می نمودم و در حال حاضر با وجود فضای مجازی به صورت اینترنتی نیز برخی از لوازم را تهیه می کنم.

تولیدات خود را با ضمانت عرضه می کنم
وی بیان کرد: تمام سعی من این است که کیف های با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهم و تولیدات خود را با ضمانت عرضه می کنم.

نوسانات قیمت و مشکلات تولید کنندگان
وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که همه تولیدکنندگان با آن روبه رو هستند نوسانات قیمت است؛ با هر نوسانی، قیمت لوازم تهیه کیف نیز افزایش می یابد و این تغییرات باعث تغییر قیمت تولیدات می شود که چندان برای من تولید کننده و مشتری پسندیده نیست.
وی در ادامه گفت: هیچ سازمانی در این کار مرا حمایت نکرد و تنها از وام های اشتغال زایی بسیج سازندگی توانستم استفاده کنم و از مسئولین می خواهم که تولید کنندگان را حمایت کنند با وجود نوسانات اقتصادی کارآفرینان نیاز به حمایت مسئولین دارند.

ایجاد بستر مناسب؛نیاز اساسی تولیدکنندگان برای عرضه محصولات
وی افزود: بستر مناسبی برای تولید و فروش محصولات کارآفرینان باید ایجاد شود.وی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادی به بانوان دارید؟” گفت: مدرک تحصیلی من کارشناسی حسابداری است؛ اما به مشاغل خانگی بیشتر علاقمند بودم و به بانوان پیشنهاد می کنم؛ که در هر حرفه ای که علاقه دارند به تلاش و کوشش بپردازند که ان شاا… موفق خواهند شد.
وی افزود: بانوان با ایجاد یک کسب و کار خانگی می توانند در کنار فرزندان و همسر خود کسب درآمد کنند و یک بانوی موفق باشند.

حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا