اهدای لوح رسمی شهر بافق به عنوان شهر ملی حصیربافی کشور

شهردار بافق از اهدای لوح رسمی شهر بافق به عنوان شهر ملی حصیربافی کشور خبر داد

سید علی نوروززاده شهردار شهرستان بافق در حاشیه نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توصیه می کنم همه فعالان حوزه گردشگری و علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه حداقل یکبار به نمایشگاه بین المللی گردشگری که سالانه برگزار می شود حضور پیدا کنند.
وی تاکید کرد: لازم هست برای معرفی جاذبه ها، قابلیت ها و پتانسیل ها، همه افرادی که در این زمینه می توانند نقش آفرینی کنند، بومگردی ها، هتل ها و … تا شهرستان بافق بتواند جایگاه خودش را در بحث گردشگری به نحو مطلوب پیدا کند و پذیرای گردشگران از سراسر کشور و از اقصا نقاط جهان باشد. انشاالله در پی رویدادهای فرهنگی موثر نتایج اقتصادی که لازم هست برای همه فعالان این حوزه رقم بخورد.
نوروززاده افزود: شهرداری بافق بنا به وظایفی که دارد و در راستای فعالیت‌های مختلفی که در حوزه گردشگری داشته امسال هم سعی کرده با مشارکت همه بازیگران در این عرصه خصوصا بخش خصوصی در این نمایشگاه شرکت کرده و حضور خوبی داشته باشد. شهردار بافق تصریح کرد: در کنار این موضوع بحث بسیار مهم دیگر، ایده ای است که از طرف شهرداری بافق سال گذشته در نمایشگاه با حضور وزای محترم میراث و کشور مطرح شد و عملا اتفاق خوبی در حوزه گردشگری است، پیشنهاد ایجاد دبیرخانه شهرهای همکار گردشگری ایران که متشکل از شهرهایی است که علاقه مند به این حوزه هستند می باشد. امسال هم این رویداد در حال قوی تر شدن و شکل گرفتن بهتر هست. مطمئن هستیم این امر باعث ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات، تبادل گردشگر و همه آن چیزی که می تواند به این عرصه کمک کند.
وی در پایان اذعان داشت: اتفاق خوبی هم که امروز افتاد و دنباله کاری بود که چندین سال خیلی از عزیزان زحمت کشیدند اهدای لوح رسمی شهر بافق به عنوان شهر ملی حصیربافی کشور بود که در جلسه وزرای محترم کشور و میراث فرهنگی با استانداران و فعالان این عرصه به شهرداری بافق تحویل داده شد. و شهرداری بافق هم قاعدتا نماینده همه عزیزانی هست که در این زمینه تلاش کردند تا این اتفاق برای شهرستان بافق رقم بخورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا