امام جمعه موقت بافق: نامزد‌های انتخاباتی حرفی نزنند که دشمنان به کشور طمع کنند

حجت الاسلام ملاحسینی گفت: نامزد‌های انتخاباتی نباید در مناظرات حرفی بزنند که برای کشور مشکل‌ساز شود و دشمنان از آن نفع برند.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام ملاحسینی امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: حضور باشکوه و مشارکت بالا و انتخاب اصلح راه گشای حل مشکلات کشور است.

او افزود: مردم این روز‌ها مناظره‌ها را می‌ببنید و نامزد‌ها باید در این میزگرد‌ها برنامه‌های خود را ارائه کنند.

ملاحسینی با تشریح منویات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب‌ شاخص‌های انتخاب اصلح را تببین کرده اند که باید طبق این شاخص‌ها انتخاب اصلح صورت گیرد.

او گفت: استکبار ستیزی و گره نزدن مسائل داخلی به ارتباط با خارج، از مهمترین این شاخصه هاست.

او تصریح کرد: در این انتخابات، برخی افراد صف بندی خوبی ندارند و نامزد‌ها نباید حرفی بزنند که دشمنان طمع کنند و بعد‌ها برای کشور مشکل ساز شود.

امام جمعه موقت بافق گفت: مردم بررسی کنند و به نشست و برخاست‌های برخی از افراد با نامزد‌ها که چه کسانی هستند و پشت سر آنان چه گروه و افرادی قرار دارند، توجه کنند.

او گفت: در این برهه از زمان باید ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، ملاک باشد چرا که راه او روشن و مشخص بود.

ملاحسینی همچنین درمورد خاموشی چاه‌های کشاورزی در بافق و گلایه کشاورزان گفت: محصولات کشاورزان سرمایه عمرشان است و باید در این راستا و برای خاموشی چاه‌ها، تدبیری اساسی انجام شود.

ملاحسینی گفت: راهکار‌ها و پیشنهاد‌هایی در این رابطه وجود دارد مثل خاموشی برخی از ریسه‌های چراغانی جلوی مغازه‌ها که ضرری به کسب و کار آنان نزند و کنترل روشنایی‌های برخی از مکان‌های تفریحی که در برخی ساعات شب نیاری ندارند.

او افزود: مسئولان برای این دغدغه کشاورزان برنامه ریزری کنند چرا که هزینه برخی از تجهیزات برای کشاورزان با طرح‌هایی که داده شده است زیاد است و کشاورز توان تامین آن را ندارد.

 امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت باشکوه برگزار شدن عید غدیر اشاره کرد و افزود: این عید بزرگ است و باید جشن‌های باشکوهی هم برگزار شود.

ملاحسینی گفت: اطعام غدیر و سنت هدیه دادن در این روز باشکوه از اهمیت خاصی برخوردار است و این مراسم‌ها باید متفاوت برگزار شود.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: عده‌ای از دوستداران اهل بیت (ع) از هم اکنون، به استقبال محرم رفته اند که این کار ضروری نسیت و باید برای غدیر برنامه ریزی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا