حضور استادان بین الملی شطرنج در بافق

به گزارش پایگاه خبری افق بافق اولین دوره مسابقات شطرنج به مناسبت بزرگداشت شاعر پرآوازه ، “وحشی بافقی” در روزجمعه مورخ سیزدهم دی ماه ۱۴۰۱ در خانه معلم برگزار شد.
حامد پورامینی ریئس هیئت شطرنج شهرستان بافق در این درباره گفت:ضمن تشکر از پایگاه خبری افق بافق که در تمام مراحل مسابقات ما را حمایت و همراهی می کنند.
وی ادامه داد:هدف نام گذاری این مسابقات شناخت شاعر پر آوازه شهرمان و شناسایی شهر است که خیلی بازتاب داشته است.
مسابقات با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از ۱۱ استان کشور به روش سوئیسی وبا حضور ۱۲ داور و یک سرداور برگزار شد و از ریئس هیئت استان که در تمام این مسیر ما را همیاری کردند کمال تشکر دارم.

  هیئت شطرنج شهرستان بافق خیلی فعال هستند

افق بافق:لطفاً خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟
وحیده صوابیه ریئس هیئت شطرنج استان و سرداور مسابقات جام وحشی بافقی

افق  بافق:سطح مسابقات چگونه است؟
دومین مسابقات که به صورت درجه بندی در شهرستان بافق برگزار می شود که استقبال خوبی شده که استادان بزرگ در این مسابقه شرکت کردند بیش از شصت بازیکن ریتد کشوری حضور دارند که نتیجه مسابقات برای “فیده ” سازمان جهانی شطرنج ارسال می شود.که همین باعث می شود بازیکنان شطرنج بافق بتوانند درجه بندی بین الملی بگیرند.

افق بافق:دیدگاه شما نسبت به اداره ورزش شهرستان بافق چیست؟
حمایت مسئولین باید باشد که مسابقات برگزار شود.

افق بافق :عملکرد هیئت شطرنج شهرستان بافق چگونه است؟
مسابقات لیگ، داخلی و قهرمانی استانی دارند.و بسیار خوب خودشان را نشان دادند انشا… بتوانند این میزبانی مسابقات کشوری را هر ساله داشته باشند.

اگر مسابقه برگزار شود حتما به این شهر می آیم
استاد فدراسیون شطرنج”مهرداد صداقتی” هم گفت:شرکت کنندگان زیادی حضور داشتند و اولین حضورم درشهرستان بافق است مردمی بسیار خونگرم دارد جای امیدواری است که شهربتواند ازپتانسیل های خود استفاده کند و مسابقات در سطح وسیع تری برگزار کند.
استاد فیده شاهین لر پری زنگنه گفت:اولین باری است که در شهرستان بافق حضور دارم مسابقات خیلی خوب برگزار شد انشاا… با حمایت مسئولین از این مسابقات بیشتر در شهرستان بافق برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا