پزشکان استان یزد تجلیل شدند

همزمان با یکم شهریورماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در آیین‌های مختلفی در ۱۲ شهرستان استان یزد جمعی از پزشکان با لوح سپاس و گل تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از ایرنا، این مراسم در شهرستان‌های یزد، زارچ، مهریز، اشکذر، مروست، خاتم، تفت، اردکان، میبد، بافق، بهاباد و ابرکوه با حضور جمعی از مسئولان و مردم در فضایی معنوی برگزار و از خدمات و تلاش صادقانه پزشکان در خدمت به آحاد جامعه قدردانی به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز به همراه کادر خود در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) حضور یافت و به مناسبت روز پزشک از ریاست و پزشکان حاضر در این مرکز درمانی با اهدا لوح و شاخه گل تشکر کرد.

سرهنگ جواد دشت آبادی ضمن تبریک این روز بیان داشت: ابوعلی سینا افتخار بزرگی برای کشور است و نام گذاری روز پزشک همزمان با زاد روز این حکیم برجسته مایه افتخار است.

وی افزود: پزشکان در حوزه سلامت‌ و نیروهای بسیج در حوزه امنیت مکمل یکدیگر هستند و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی حوزه درمان پیشرفت چشمگیری داشته است و باعث شده ما که در سالیان نه چندان دور وارد کننده پزشک و خدمات پزشکی از کشورهای دیگر بوده‌ایم به یکی از قطب‌های درمانی در سطح منطقه تبدیل شویم.

سرهنگ دشت آبادی گفت: بیمارستان مهریز به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب موقعیت و شرایط خاصی را دارد و به لطف خداوند متعال از نظر امکانات و ارائه خدمات وضعیت مطلوبی دارد

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر در حوزه بسیج جامعه پزشکی همچون گذشته شد زیرا که هدف ارائه خدمات به افراد بی بضاعت و کم برخورد می باشد و همچنین یکی از برنامه‌ها و هدف‌های مشترک را فعالیت در حوزه جوانی جمعیت دانست که نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتری در این زمینه است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا