ورزشکاران روستا شادکام از مسئولین انتظار فراتری دارند

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ این جا هم بساط بازی توپ و تور مهیاست و فوتبالیست ها برای خودشان عالمی دارند، اما نه در سالن های ورزشی مجهز یا زمین چمن، بلکه علاقه مندان به ورزش روستایی گوشه ای از روستا زمینی را به منظور مسابقات فوتبال و والیبال مهیا کرده اند. در این شماره خبرنگار ورزشی ما با دهیار روستا به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:

ورزش های بومی محلی بسیار کم رنگ شده

علیرضا صالحی با اشاره به اینکه ورزش های محلی بسیار کم رنگ شده است، گفت: ورزش های بومی محلی در چند سال اخیر کم رنگ شده است و در این زمینه برای احیای ورزش های محلی، خادمین ورزش شهرستان باید تلاش کنند.

در روستای شادکام نبود سالن ورزشی احساس می شود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در روستا شادکام زمین ورزشی مختص آقایان و بانوان است؟ بیان کرد: نبود سالن ورزشی در روستا شادکام احساس می شود، با توجه به اینکه سال های گذشته توسط اعضای دهیار و شورا درخواست زمینی مناسب برای ورزش جوانان خواستار شدیم، ولی هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.
وی یاد آور شد: خوشبختانه اکثر روستاهای شهرستان بافق از زمین ورزشی برخوردار هستند؛ حتی مسابقه نیز برگزار می کنند،
انتظار است که مابقی روستاها از جمله روستای شادکام این مشکل مرتفع گردد.

وی از مسئولین خواستار شد: روستا از مجموعه بازی(سرسره،میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و….)برخودار می باشد، ولی با عدم زمین ورزشی مناسب روبرو هستیم.

مسئولین فضای مناسب برای ورزش جوانان مهیا نمایند

وی ادامه داد: انتظار ما اهالی روستا از مسئولین شهرستان و استان این است که بذل محبت کرده و بودجه کافی جهت ساخت فضای مناسب برای برگزاری مسابقه و بازی جوانان روستا شادکام را مهیا نمایند.
وی در خصوص اینکه روستا تیم ورزشی دارد یا خیر؟ گفت: بله، دارای تیم والیبال( برادران-خواهران) و فوتبال هستیم که خوشبختانه همیشه در سطح بازی های روستایی و شهرستانی خوش درخشیدند و کسب مقام نمودند.
وی در پاسخ به این پرسش که «اوقات فراغت را نوجوانان و جوانان روستا چگونه سپری می کنند» عنوان کرد: بیشتر اوقات فراغت جوانان
با تشکیل دو گروه، به فوتبال در زمین های خاکی و نامناسب با فضای کم می پردازند و دختران با فوتبال دستی، دارت، لی لی و.. وقت خود را در روستا می گذرانند.

ورزشکاران روستا از مسئولین انتظار فراتری‌دارند

وی در پایان اظهار کرد: اهالی روستا شادکام از بخشدار و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق انتظار دارند یک جایگاه مناسب مختص (چمن) برای جوانان روستا در نظر بگیرند زیرا جوانان روستا با توجه به مقام های که هرساله در سطح روستا و شهرستان کسب نمودند از مسئولین محترم انتظار فراتر دارند.
وی در پایان از محمد حسین تشکری مدیر مسئول این هفته نامه تشکر و قدردانی کرد.

حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا