نشست استاندار یزد با معاونین برنامه ریزی راهبردی و آبخیزداری قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور‌

نشست مشترک استاندار یزد با معاونین برنامه ریزی راهبردی و آبخیزداری قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور‌، به منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه آبخیزداری استان و اجرای طرح تکام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از  روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با معاونین برنامه ریزی راهبردی و آبخیزداری قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور‌، به منظور بررسی مسائل مربوط به حوزه آبخیزداری استان و اجرای طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه) برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه اکوسیستم های کویری شکننده هستند گفت: به عنوان نمونه گاهی بارندگی معادل 6 ماه استان، در مدت دو ساعت رخ می‌دهد و پایداری را دستخوش تغییرات می کند.

دکتر مهران فاطمی در ادامه اظهارکرد: از تبدیل یزد به هاب سازگاری با تغییرات اقلیم استقبال می‌کنیم.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور دکتر محمدعلی طالبی؛ استاندار سابق یزد ( معاون کنونی برنامه ریزی راهبردی قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور) و سردار علیرضا دُر (معاون آبخیزداری قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور) برگزار شد، مسایل و ظرفیت های استان در حوزه آبخیزداری و طرح تکام، مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح در راستای پیشرفت همه جانبه روستا ها و مطالبه شتاب بخشیدن به جریان مهاجرت معکوس بر مبنای تقویت حکمرانی روستایی و اصلاح ترکیب جمعیتی روستا توسط وزارت کشور تنظیم و به دستگاه ها ابلاغ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا