من یکی بسیجی ام؛ همچون طهرانی مقدم‌ها و متوسلیان‌ها عاشق مبازه با صهیونیسم هستم

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج ستوان سوم پاسدار “محمد حسین حبیبیان” فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) در مصاحبه‌ای کوتاه به پرسش‌های مطرح شده از سوی خبرنگارما پاسخ داد.

 هدف و برنامه بسیج در شرایط کنونی جامعه چیست؟
پیشبرد اهداف انقلاب و جهاد تبیین و ایجاد امید آفرینی بین مردم و تربیت نیروی کار آمد از اهداف و برنامه‌های بسیج می‌باشد که بسیجیان در این زمینه‌ها اقدام نموده اند.

 لطفا به برنامه‌های شاخص این حوزه در هفته بسیج اشاره‌ای داشته باشید:
برپایی نمایشگاه غده سرطانی در امام زاده عبدالله (ع)، برگزاری نشست بصیرتی در مساجد هدف پایگاه، برپایی نمایشگاه عملکرد پایگاه‌ها در محلات، پخش کمک مومنانه برای نیازمندان، برگزاری رژه موتوری بسیجیان، یادواره شهدای محله سفلی و حضور پایگاه منتظران شهادت حر در نمایشگاه اسوه استان از برنامه‌های شاخص در حال اجرا می‌باشد.

چه اقداماتی در راستای جهاد تبیین از سوی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) صورت گرفته است؟
برپایی نمایشگاه‌های تبیینی، حضور مربیان بسیجی حوزه در مدارس، کلاس‌های سواد رسانه، نشست بصیرتی قبل از گشت رضویون، تولید محتوا بصیرت افزا در فضای مجازی، اجرای اردو‌های فرهنگی معرفتی به صورت منظم برنامه ریزی و در حال انجام است.

اهمیت حضور بسیجیان در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی تا چه میزان اثرگذار بوده است؟
باتوجه به کم کاری و عدم آموزش صحیح در خانواده و مدرسه، تنها جایی که میتواند اثر گذار باشد و توانایی انجام کار وجود دارد بسیج است. ما بستر را فراهم می‌کنیم و در قالب کارگاه و کارگروه، بسیجیان را پای کار آورده تا آموزش و همکاری نمایند.

آیا به عنوان یکی بسیجی داوطلب اعزام به غزه هستید؟
در صورت لزوم و دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقدام خواهم کرد.
از شما میخواهیم یک شعار جهت تجمع و سردادن آن توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) علیه جنایات بی سابقه اسراییل در فلسطین با عنوان “من یکی بسیجی ام” اعلام بفرمایید.
من یکی بسیجی ام؛ همچون طهرانی مقدم‌ها و متوسلیان‌ها عاشق مبازه با صهیونیسم هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا