معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق:بایدبا امام جماعت جوان و فعال محله را پویا نمود

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ جلسه آسیب شناسی محله محوری(با موضوع محله مظفریه) روز سه شنبه 24 مردادماه با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

مشکلات پیش رو برای جایگزین نمودن امام جماعت محله مظفریه

“حجت الاسلام سمتی” در این جلسه گفت: برای جایگزین کردن امام جماعت مسجد این محله در حال حاضر نمی توان کاری انجام داد.
سمتی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 51 مبلغ مرد در شهرستان است که تعدادی نیز به دلایلی نمی توانند امام جماعت باشند.

ممکن است یک امام جماعت در چند مسجد حضور یابد

وی افزود: 40 تا 45مسجد وجود دارد؛ که امام جماعت دارند و این آمار با تکرار است ممکن است یک امام جماعت در چند مسجد حضور یابد.
سمتی در ادامه گفت: رییس اداره تبلیغات اسلامی نمی تواند امام جماعت باشد چون برخی جلسات اداری در استان دو روز نیز به طول می‌انجامد.

باید با امام جماعت جوان و فعال محله را پویا نمود

“تفکری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق گفت: مهمترین موضوع رفع این مشکل در محله مظفریه است و باید با جایگزین نمودن امام جماعت جوان و فعال این محله را پویا نمود.
وی در ادامه تصریح کرد: تشکیل هیئت امنا مسجد این محله نیزبسیار اهمیت دارد؛ که وابسته به مشخص شدن یک روحانی در این محله دارد و تا روحانی مشخص نشود نمی توان کاری پیش برد.
وی در ادامه افزود: اگر می توان از استان این موضوع پیگیری شود و به هر صورتی که است این موضوع باید رفع گردد.

پرداخت 50 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در یک سال

“نوری شادکام” رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته در شهرستان بافق 50 میلیارد تومان به عنوان قرض الحسنه از طریق سازندگی سپاه، بنیاد برکت و … در اختیار شهروندان قرار گرفت و گفته می شود که وام ها در محل خود هزینه شده است و عملکرد خوبی دارند اما اینگونه نیست.

کاریابی برای فرار از مالیات هیچ آماری را ثبت نمی کند

وی در ادامه بیان کرد: در شهرستان بافق دو کاریابی وجود داشت؛ که برای ادامه کار یکی از آن ها یکی دیگر را منحل نموده و همان کاریابی موجود به صورت آنلاین کار می نماید و برای فرار از مالیات هیچ آماری را در سامانه ثبت نمی کند و به آن اخطار داده شده است؛ که اگر ثبتی ها لحاظ نشود این کاریابی نیز تعطیل خواهد شد.

مشکل اساسی مشاغل خانگی؛ نبود بازار هدف و فروش می باشد

تفکری گفت: باید مشاغل خانگی که بازار هدف دارند شناسایی گردد و در چرخه فروش قرار گیرد و از دلایلی که موضوع مشاغل خانگی به نتیجه دلخواه نمی رسد نبود بازار هدف و فروش می باشد.

ایجاد زمین ورزشی ساحلی در محله مظفریه

” توکلی” رییس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: در محله مظفریه یک زمین ورزشی ساحلی آماده خواهد شد و بحث نوجوانان و جوانان این محله را به اداره ورزش بسپارید.
” عبداللهی” نماینده حاضر از طرف نیروی انتظامی گفت: باید به موضوع سرقت و مواد مخدر در محله مظفریه بیشتر توجه شود و در این مورد فعالیت های تاثیرگذاری در حال انجام است.

گزارش: حدیث عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا