مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زنند

به  گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از  ایرنا– رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مردم مومن و انقلابی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، بار دیگر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را در استان فریاد زنند.

 حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل، روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این راهپیمایی در سال‌جاری به دلیل تحولات منطقه در جهان اسلام و فلسطین از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی با قدردانی از همکاری و احساس تکلیف مردم و مسئولان نسبت به مسایل مختلف و قضیه فلسطین و قدس شریف ادامه داد: راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در سال‌جاری پرشورتر از همیشه از مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاها آغاز و به محل‌های برگزاری نمازجمعه ختم می‌شود.

این مسئول بیان کرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام‌(ره) پشتوانه عقلی، شرعی، عرفی و امنیتی دارد و ایشان با این نامگذاری توجه مسلمانان را به فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کردند و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان هستیم.

متوسل بیان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود و قطعا نقش امت اسلام و همبستگی آنها و برگزاری راهپیمایی نقش اصلی در شکست توطئه‌های استکبار و غاصبان صهیونیستی دارد .

وی گفت: طبق برنامه، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در حالی در بیست و سومین روز از ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین‌ماه جاری در شهرها و روستاها برگزار می‌شود که روند تحولات سرزمین‌های اشغالی نویدبخش آزادسازی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

در این جلسه تعدادی از مسئولان اجرایی و فرهنگی نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی مختلف بر ضرورت فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی در راستای جهاد تبیین برای بزرگداشت روز جهانی قدس در یزد و مناطق مختلف استان تاکید کردند.

به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا