صدای افق

سلام؛ در دو جایگاه برای بنزین مراجعه کردم که به علت قطعی برق نتوانستم بنزین بزنم؛ بنابراین ماشین را به علت نداشتن بنزین در همان محل رها کرده و برای انجام کارم تاکسی گرفتم! چرا اداره برق نظم و برنامه ریزی در خاموشی برق ندارد؟
0913-5207


مگر رییس آموزش و پرورش اعلام نکرده که شهریه اجباری نیست؛ پس چرا مدیر مدارس این هزینه های سنگین را از خانواده ها دریافت می کنند.
0913-9763


متاسفانه آمار طلاق در شهرستان بافق زیاد شده است؛ خانواده ای را خبر دارم که هنوز 3 ماه از ازدواجشان نگذشته بود که درخواست طلاق دادند! ای کاش! مسئولین فکری برای این مسئله می کردند.
0913-5114


خیابان فرهنگ فرعی 6 نیازمند آسفالت مجدد است، همچنین این خیابان از روشنایی کامل برخوردار نیست.
0914-9490


خودرو های اداری در خارج از وقت اداری با پلاک قرمز در سطح شهر تردد می کنند؛ برای من سوال شده است آیا برای کار اداری استفاده می کنند؟ خودم چندین بار دیدیم که یکی از مسئولین همسر و فرزندان خود را با این خودرو جابه جا می کند.
0913-6021


چرا فرمانداری بافق یا ادارات یک گزارش عملکرد ارائه نمی دهند که حداقل از کارهای که در طی این چند سال انجام داده اند؛ با خبر شویم.
0916-8509


گزارش آقای باقریان، کشاورز بافقی را خواندم؛ واقعا این قطعی برق مشکل همه ما کشاورزان بافقی است؛ به نظرم هیچ کدام از مسئولین شهرستان به فکر ما کشاورزان نیستند.
0913-8878


سلام، وقت بخیر! پلیس راهنمایی و رانندگی صبح ها در خیابان تردد کند؛ زیرا برخی از رانندگان تاکسی با سرعت بسیار بالا درسطح شهر رانندگی می کنند.
0914-5007


دیگر وقت آن نرسیده که فکری برای خیابان چهارده معصوم(ع) مسئولین بردارند، صبح و ظهر با ترافیک بسیار سنگین روبرو هستیم؛ باید حتما یک اتفاق دلخراشی در این خیابان رخ دهد تا خیابان را دوبانده کنند.
0913-8102


چرا اداره برق شهرستان بافق خاموشی ها را اعلام نمی کند؟
0990-9527


قابل توجه مسئولین محترم؛ بن لوازم التحریر که شرکت سنگ آهن به کارمندان می دهد، به این فکر کنند که شاید یکی از کارمندان دانش آموز یا دانشجو هرگز نداشته نباشد؛ پس مبلغی مساوی هر ساله به تمام کارمندان بدهند تا حقی وسط ضایع نشود.
0913-7750


برخی از مغازه ها هستند که سطح شهر چندین کار را باهم انجام می دهند؛ یعنی مغازه ای است که پوشاکی دارد، همانجا کفش و لوازم التحریر می فروشد و غیره؛ از اداره اصناف می خواهیم که بازرسی از این مغازه ها داشته باشند. یا یک شرکت بزرگ لوازم التحریر می فروشد.
0990-3269


از اداره اصناف خواستاریم نرخ نامه آرایشگاه زنانه و مردانه را اعلام کنند.
0913-1193


ای کاش! مدیران ادارات به کارمندان خود گوشزد می کردند که ابتدا کار ارباب رجوع رسیدگی کنند و سپس غرق گوشی همراه خود شوند. به اداره…. رفتم . دیدم همه کارمندان سر در گوشی خود کرده اند .
0913-8800


از دست اندرکاران هفته نامه افق کویر به خاطر اطلاع رسانی درست و مطالب ارزنده ایی که درج می کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
0913-4456


خواهشا به فکر خروج اتباع بیگانه باشید! در شهرهای دیگر طرح اجرا می شود. در بافق با این که حضور آنان ممنوع است ولی در میوه فروشی ها و سوپر مارکت ها به عنوان فروشنده کار می کنند.
0916-3897


کوچه روبروی هتل علمدار تا انتهای کمربندی چرا آسفالت و تعریض نمی شود تا بار ترافیکی این نقطه شهر را کم کند. چرا شهرداری اینقدر معطل می کند.
0913-8975


اخبار را می دیدم، اعلام کرد در اطراف سمنان و قم برداشت پسته 70 درصد رشد داشته است؛ ولی در بافق علاوه بر ان که رشدی نداشته کاهش برداشت بخاطر خاموشی چاههای آب بوده است. سوال من این است؛ چرا اطراف قم و سمنان خاموشی چاههای اجرا نشده، ولی در بافق اجراء شده است؟
0913-7825


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئول راهنمایی و رانندگی بلوار ملااسدا… بافقی سه مدرسه می باشد دوتا ابتدایی و یکی دوره اول دبیرستان به قدری صبح و ظهر خیابان شلوغ می شود و اکثرا هم با سرعت اصلا فکر نمی کنند خدا نکرده یک اتفاقی برای دانش آموزان بیفتد با پیگیری هایی که شده دو تا سرعت گیر پلاستیکی سال گذشته نصب شده است اما اصلا فایده ندارد به راحتی از روی آن با سرعت عبور می کنند. حداقل سرعت گیر سنگی یا آسفالتی باشه کمی سرعتشون را کم کنند حتما باید یک اتفاق بزرگ بیفتد تا کاری انجام شود.
فضای مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا