صدای افق

سلام. چندسالی است مسولین اجرائی فرمانداری برای ساماندهی اتباع افغان برنامه ریزی می کنند؛ حالا کی اجرا شود خدا داند. وضعیت شهر به گونه ای است که خانه ومغازه هارا با قیمت های بالا به افغان ها رهن و اجاره می دهند.انبارها را به ضایعات فروشی ها که همه افغان هستن اجاره می دهند چرا؟ اگر مردم و هیئت امنا هر محله با مسئولین همکاری کنند این معضل بزرگ (ازدیادجمعیت اتباع) حل خواهد شد. اگر مردم همت کنند وخانه و کار به اتباع ندهند؛ آنها مجبور می شوند که به کشورشان بازگردند
913…5349


چرا اینقدر هزینه های گل آرایی برای جشن های عروس و داماد گران شده!چطور می توان تشکیل خانواده داد.
0913-5821


با سلام به افق کویری ها ؛ در اینجا جا دارد که از آقای دکتر توانا با دستان توانمندشان تشکر کنم که نهایت صبر و حوصله را در انجام طبابت انجام می دهند
0231-0991


همه جا برای خروج اتباع یک اقدامی کرده اند به جز شهرستان بافق هیچ اقدامی نشده است
0916-2541


سلام و خسته نباشید به مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در مورد رشته فتوگرافیک در هنرستان… که سال گذشته عملکردشان خیلی ضعیف بود در سال جاری اقداماتی در مورد بهینه شدن و ارتقاء آنان انجام دهید.
0913-5247


روز خبرنگار را به شما تبریک می گویم و امیدوارم مطالبی که در هفته نامه افق کویر چاپ می شود بیشتر مطالب تولیدی خود نشریه باشد تا از اینترنت و سایت ها.
بازتاب:ضمن تشکر از شما خواننده عزیز، تلاش هفته نامه کویر هم در همین راستا است.
0913-5962


چرا به مشکلات شهرک نشین های بافق کمتر رسیدگی می شود. گاهی در هفته نامه افق کویر می بینیم که از یک محله ای گزارش تهیه می کنید چرا این گزارشات تکرار نمی شود.
0913-7415


روز خبرنگار فرصتی است تا خبرنگاران دور هم جمع شوند؛ اما در این چند ساله، مسئولین عادت کرده اند به جای شنیدن حرف دل خبرنگاران برای خبرنگاران گزارش عملکرد بگیرند یا کنفرانس خبری برگزار کنند
0910-3791


بعضی وقت ها کلمات آخر خبر درج نمی شود و خبر به نوعی نیمه تمام رها می شود علت چیست؟
بازتاب: تلاش خواهد شد تا ارجاعات صفحات کامل، در همان بخش درج شود.
0913-1438


آفتاب بسیار داغ شده است و رحم به درختان سنجد تلخ و توت نکرده است! کاش شهرداری این درختان خشک شده را می برید.
0914-8563


چند روز پیش سر میدان دو تا کامیون پر از چوب آکالیپتوس دیدم با راننده صحبت کردم که آکالیپتوس ها برای کجا می رود؟ گفت از شهرک آهنشهر جمع آوری کردیم و به مقصد شمال حرکت می کنیم تا به کارخانه برسد.
0916-2556


برخی از طرح ها در جلسه شورای فرهنگ عمومی در زمان امام جمعه سابق(آقای سعادت فر) در زمینه های فرهنگی و ورزشی مطرح شد ولی تا این لحظه خبری از پرداخت یا تکمیل پرونده ها نیست! علت در چه می باشد!؟
0913-5421


به نظرم درباره بیمارستان بافق کار به یقه گیری رسیده است و مسئولین دانشگاه یک حرفی می زند،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یک حرف دیگر می زند،فرمانداری یک حرف،استانداری هم همچنین. کاش! این آقایان دور هم جمع می شدند و مشکلات را برطرف می کردند نه اینکه برخی، افراد دیگر را اتهام می زنند.
0916-9243


مسئولین جهاد کشاورزی بر موضوع بسیار مهم کود و فروش آن در سطح مغازه های بافق حتما نظارت داشته باشند برخی از کشاورزان معتقد هستند که برخی از برچسب های کود تقلبی می باشد.
0913-2554

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا