صدای افق

متاسفانه مدتی است روستای جوار شهری حاجی آباد از کم آبی رنج می برد و مسئولین آبفا به رغم تماسهای مکرر و پیگیری‌ها اقدامی نکرده و کم آبی را بهانه می کنند، این در حالیست روستاهای کنار شهر وصل به آب شهر بوده و قاعدتاً باید میزان آبدهی تقریبا یکنواختی داشته باشند، دیگر مانده ایم دست به دامان چه کسی بشویم ، در روستا و خصوصا سمت منطقه جنگل اینقدر آبدهی کم و گاها ناچیز می شود که امکان برآوردن حوائج روزمره ممکن نیست و عده ای که ساکنند سخت در مضیقه می‌باشند.
لازم بذکر است علی الرغم کم آبی های سالهای قبل ، وضعیت آبدهی در آن سالها بسیار بهتر بود ،اما امسال واقعا مشکل داریم برای حداقل های روزانه.لطفا مسئولین مربوطه چنانچه ممکنه تدبیری بیاندیشند.
هاشمی


متاسفانه برعکس سالهای ماقبل که نظارت و کنترل میکردیم، طی چند سال اخیر هم در بحث نگهداری و ارائه خدمات مطلوب و هم بحث های مسابقات و رقابتهای رده های شنا کم کاری شده ، و بنظر روند رو به رشدی نیست.
0913-2541


چرا آب شرب شهروندان در ماه های گرم شور می شود (یعنی درجه شوری آن به حد 800 الی 1000) می رسد درحالی که محاسبه نرخ آب بهای مصرفی بر اساس آب شیرین زیر 200 حساب می گردد.
0913-8574


چرا شرکت شهداب مدرسه والیبال در سایر نقاط کشور می سازد؛ اما در بافق که خود شرکت سالیان سال در اینجا مستقر است و سود سرشاری عاید خود کرده چرا از ورزش بافق حمایت نمی کند.
0913-9632


اداره ها و نهاد ها براساس بخشنامه عمل نمی کنند برخی از شرکت ها با اینکه مدعی هستند دولتی می باشند، اما این موقع می گویند ما دولتی نیستیم و کارگران مجبور هستند در این هوا گرم و رطوبتی بر سرکار خود حضور یابند.
0916-5284


شهرداری بافق نسبت به کشت درختان مثمر اقدام نمی کنند در برخی از خیابان ها ملاحضه می کنیم درختان سنجد تلخ کاشت شده که حتی حیوان هم برگ آن را نمی خورد.
0913-4716


اداره آب منطقه ای که با اداره برق هماهنگ هستند و برق چاه ها را قطع می کنند حداقل در این مرداد ماهی تا رسیدن محصول خاموشی چاه کمتر کنند تا درختان خرما و پسته دچارمشکل بی آبی نشوند.
0910-6543


شهرداری خودش عامل ترافیک است در بلوار انقلاب فروشگاه های قرار دارد که شکر خدا مشتری بسیار زیادی دارد و همیشه شلوغ است! چرا شهرداری به اینگونه فروشگاه ها مجوز می دهد درحالی که این فروشگاه پارکینگ ندارد و همیشه وقتی از آنجا رد می شویم صحنه های ازدحام جمعیت را می بینیم.
0913-8794


نظام مهندسی بافق درباره ی پیمانکارانی که در کار بتن هستند کلاس آموزشی برگزار کنند برخی از پیمانکاران در این هوای داغ هم بتن ریزی دارند.
0913-4521


اداره جهاد کشاورزی تبلیغات می کند که پنل خورشیدی برای چاه های کشاورزی خریداری شود و مدعی است که اداره برق برق مازاد پنل های خورشیدی را می خرد سوال من این است اداره ای که پول ندارد چگونه بدهی خود را پرداخت خواهد کرد
0916-2141


از تیتر هفته گذشته درخصوص بیمارستان 96 تختخوابی بافق تشکر می کنم الان متوجه شدم که عیب کار کجا است و از فرمانداری می خواهم نسبت به تزریق پول (به موقع و به جا) اقدام کنند.
0913-5520


محرم بافق با آتش سوزی خیمه ها تمام شد کاش سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای هیئت، اماکن نیروی انتظامی، امام جمعه و فرمانداری و…. می نشستند و اشکالات را استخراج و یادداشت و صورت جلسه می کردند تا در محرم سال 1404 دوباره به مشکل برنخوریم.
0913-6324


سازماندهی دستفروشان در فلکه قارچ چرا انجام نمی شود برخی مواقع محصولات آن ها دچار خرابی و فاسد شده است.
0916-7436


اداره صنعت و معدن و تجارت چرا نظارتی بر روی مغازه ها ندارد برخی از مغازه ها اصلا و ابدا برروی اجناس خود قیمت گذاری نمی کنند کاش اداره صنعت و معدن و تجارت توجه بیشتری داشت.
0913-5462

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا