صدای افق

لطفابه‌مسولین‌شهرستان‌بافق‌بفرماید از فرماندار محترم ‌تا رییس ‌اداره‌ برق‌ شورای‌شهرستان،امروز سومین روزاست‌و برق‌خیابان‌آیت‌الله شیخ‌محمدتقی‌بافقی‌راس‌ساعت‌۱۳قطع‌می‌شود
913-0128


علیرغم‌اینکه‌برق‌۳۶۰چاه‌کشاورزی روشن‌است‌، درمعادن‌شهرستان‌که‌درهر کانکس ۲تفره‌اسپیلت‌مدام‌روشن‌است‌امامردم‌چه‌گناهی ‌کرده اند که‌چندین‌هزارغیر بومی ‌بایدازسهمیه‌استفاده‌کنندوبه‌شهرما هجوم ‌بیاورند
0913-0128


در این گرمای درجه ۴۰ به بالای بافق با کولر و پنکه نمیشه سرکرد چه برسد به این که برق را قطع کنند، بنده داخل مبارکه زندگی می کنم و این مشکل را دارم لطفا اطلاع رسانی کنید اگر کمبودی هست مسئولین فکردیگه ای کنند نه اینکه در این گرما برق قطع کنند ..تازه اینجا برق که قطع میکنند آب هم بهش اضافه شده هفته ای که گذشت برق یک طرف آب یه طرف دیگه حالا هرچی زنگ میزنیم اداره آب وبرق هم جالبه هیچ کس جوابگو نیست خداروخوش نمیاد. من به دوشماره ۲۴۲۴۰۳۱و۳۰۲۲ ده بار زنگ زدم ولی کسی جواب نداد دیگه اگرشماره عوض کردن که فکر نکنم اینکارو کرده باشن درهرصورت جوابی نمیدن دمای اینجا تا ۴۶و۵۰ میرسد، درست نیست اینجا همینجوری گرمه دمای هوا ربطی به اداره برق و آب نداره و برق و آب دست اوناکه هست حداقل دردی روبه ما اضافه نکنند خودمون مریضیم بچه کوچیک داریم میان یک ساعت یا چهل دقیقه برق قطع میکنن باعث میشه آدم گرمازده بشه کارش به بیمارستان بکشه ما سرمون اومده امیدوارم سربقیه نیاد من هنوز حالت تهوع دارم بعدچندروز.
0913-5462


سلام وعرض ادب
خواستم گلایه ای داشته باشم ازمسئولین شهرستان اردکان درمورد افت فشاراب که امسال گریبانگیر مردم شده ومتاسفانه چه مجازی چه حضوری هیچ مسئولی پاسخگونیست وتنها پاسخی که مامی شنویم این هست که بروید پمپ تهیه کنیدوغافل ازاینکه ممکن است کسی توان خرید ونصب پمپ رانداشته باشد.
واقعا عذاب وجدان ندارند ازاینک ممکن است خانواده ای ازنعمت روشن کردن کولروحتی حمام رفتن ونظافت ساده هم محروم باشند وباخیال اسوده مسئولین شهربخوابند؟ پس کجاست نظارت ورسیدگی؟مگرماشهروند همین شهرستان نیستیم؟چرا کسی به دادمان نمیرسد، تابستان گرم ونداشتن آب را به کجا شکایت کنیم؟
مگرهمین مردم به شما رای ندادند که گره ازمشکلاتشان بگشایند پس کجایید که تلفن هیچ بخشی ازاداره آب پاسخگو نیست و مثل توپ مارو ازاین داخلی به داخلی دیگر و مسئول دیگر پرتاب میکنن و هیچکسی پاسخگو نیست.
کاش فقط چند ساعت بیشتر شرایط مارو زندگی می کردید تا بفهمید ما چه میگوییم
الان خیابان امام رضا یا همان میدان انگشتر که مازندگی میکنیم و اطراف محل زندگی ما خیابان جنت آباد افت فشارآب بیداد میکند و دریغ از یک رسیدگی و دلخوشی
بخدا فردای قیامت باید پاسخگو باشید
مخاطب از اردکان


شرکت گاز در برخی از مزارع اطراف بافق اقدام به حفاری کرده است، ولی هنوز حفاری ها را تمام نکرده، در حالی که ماشین آلاتشان هنوز آنجاست ولی هیچکاری نمی کنند.
0914-2103


هوا دو هفته ای است که خیلی گرم شده هرچند قبل از آن درجه حرارت بالا بوده چرا اداره برق اطلاع رسانی ندارد که آیا نرخ برق مصرفی مشترکان به صورت برق گرمسیری محاسبه می گردد یا خیر؟
0913-2278


چرا اداره آب منطقه ای و برق منطقه ای هر دو دست به دست هم داده اند تا کشاورزی بافق را نابود کنند! ما که زمینی نداریم ولی آنان که در منطقه حسن آباد بافق دهها هکتار زمین دارند چرا به اداره برق و آب مراجعه نمی کنند و مشکلاتشان را بیان نمی کنند؟
0913-4562


واقعا مصاحبه ی خوبی با آقای ایزدی رییس دادگستری بافق داشته اید. خیلی تعجب کردم که این مشکلات از زبان یک فرد قضایی بیان می شود، در حالی که این مسائل را کارشناسان تربیتی و مشاوره ای هم نمی گویند و من تعجب می کنم چرا یک قاضی به صراحت این مشکلات را می گوید و مشکلات جامعه را بیان می کند ولی مشاورین نه ! مشاورین محترم به خود ایند.
0910-5255


ماه محرم رسید و جوانان علاقه به سینه زنی دارند. خواهشمندیم ادارات مربوطه گیر ندهند که چرا فلان سبک سینه زنی یا نوحه خوانی را هیئت ها اجرا می کنند! ما جوانان این سبک را دوست داریم!
0913-5456


برخی مواقع ادارات اعلام می کنند که شهروندان می توانند مستقیما با مدیر کل یا رییس آن اداره تلفنی صحبت کنند کاش روابط عمومی ها گزارشی از انعکاس این مشکلات را منتشر می کردند.
0910-5896


اداره‌ی آب به فکر آب شرب روستاها باشد روستای کوشک سیدآباد و جزستان و …. برخی مواقع آب ندارند.
0913-2368


چرا برخی از روستاها پنجشنبه و جمعه که بیشتر مواقع مردم به این روستاها برای آب و هوای آن می روند این چه مردم آزاری است که برخی از تصمیم گیران این روستا مثل شورا و دهیار انجام می دهند و بخشداری نظارت نمی کند چرا آب این روستا ها قطع است.
0914-5210


از همین حالا به فکر ساماندهی هیئت ها در روز عاشورا باشید اصلا حوصله حرف نداریم که چه هیئتی اول می آید و چه هیئتی آخر.
0910-2145


آقا سلام برغزل اشک ماتمت
بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت
چندی گذشت در غم هجران اشک تو
پرمی کشید دل به هوای محرّمت
حلول ماه محرم، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه(س) تسلیت باد
التماس دعا
0913-4387


محرم آمد و دلها غمین شد
غم و عشق وبلا با هم عجین شد
حسین آماده بهر جانفشانی است
دوباره فاطمه قلبش حزین شد
ایام سوگواری امام حسین(ع) تسلیت باد
0913-5267


نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند
حلول ماه محرم، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه(س) تسلیت باد
0913–8412


هر دم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله
این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله
یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است
این زن صدایش آشناست ، ای وای بر من زینب است
شروع محرم تسلیت باد
0913-5412

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا