صدای افق

سلام
کاش یه گروهی با همکاری بیمارستان راه می انداختید تا دستگاه ام آر آی برای بافق بخرند
همینطور یک پزشک فوق گوارش برای آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیماران ماهی یک بار در بیمارستان بافق حضور می یافت که اینقدر مجبور نباشند به یزد بروند. شهر ما از لحاظ دسترسی به پزشک خوب، فقیر هست.
0914-7120


سلام خدمت خدمتگزاران (فرماندار، شهردار، رییس اداره برق، رییس بنیادمسکن،فاضلاب شهری) الان چند وقتی هستش که مسکن اقدام ملی فازیک۱که ازسال ۹۹شروع شده درحال تحویل مسکن نیمه سازمیباشد که جای بسی تقدیر وتشکر میباشد ولی آیا چگونه باید برای دسترسی وتخلیه به این منازل بلوارآزادگان درحال ساخت که بیش از یکماهه تعطیل شده که دارای تپه های خاک مخروطی تخلیه شده توسط ارگان مربوطه میباشد، مصالح ساختمانی وتردد نمود؟،آیابدون انشعاب برق که ۲هفته ثبت نام کردیم باید همچنان منتظر تایید از اداره یزد باشیم وتاکی باید همچنان منتظر بمانیم؟،خیابانها وکوچه های دارای تپه‌های خاک راهم هم همچنین؟ وبقیه دیگربماند شاید فرجی شود؟،آقای فرماندار که هر هفته جلسه داشتیدآیا این بود شعاری که دولت گفت برای مسکن ملی هیچ بهانه ای پذیرفته نمی شود وادارات باید پای کارباشند،.خواهشمندیم بجای شعار گل وبلبل بودن پای کارباشید.باتشکر
(با عنوان)جمعی ازتحویل گیرندگان مسکن ملی بافق فازیک،۱۴۵واحدی
درپایان بگوییم: کار را آن کرد که تمام کرد


چرا خبری ازشورای شهر نیست؟ بد نیست شورای شهر گزارشی از عملکرد خود ارائه دهد
0913-2076


هزینه سرویس مدارس به نحو سرسام آوری زیاد شده است؛ با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید لطفا مسئولین فکری برای این مسئله بردارند.
امروز صبح به بیمارستان مراجعه نمودم با وجود گرفتن نوبت تلفنی از یکی از پزشکان متخصص بعد از گذشت نیم ساعت، پزشک مطب خود را ترک نموده و اعلام نمود که مابقی بیماران برای ویزیت به مطب وی مراجعه نمایند.
0916-3175


سلام؛ خدا قوت مسئولان محترم‌بافق کولاک کردین از حمایت پسته کاران بافقی با قطعی برقشون گل کاشتین
914-3685


اگر کسی در فضای مجازی از شما درخواست قرض کرد به احتمال زیاد کلاهبرداری است اخیرا کلاهبرداران با روش هایی اقدام به هک حساب کاربری برخی افراد در شبکه های مجازی و ارسال پیام به مخاطبین فرد مذکور نموده و درخواست کمک مالی و واریز پول می کنند و معمولا افراد در این گونه موارد با توجه به ارسال پیام از حساب کاربری فردی که می شناسند بی خبر از موضوع اعتماد کرده و اقدام به واریز وجه به کارتی که کلاهبردار ارسال کرده می کنند.
فضای مجازی


الهی جاده زندگیت هموار
آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی – تولدت مبارک دوست و همکار عزیزم
0914- 9523


خواهر یک هدیه برای قلب،
یک دوست برای روح
و یک فرصت طلایی برای زندگی است.
تولدت مبارک فرصت طلایی زندگی ام-
0913- 6906


بعضی از افراد با بالا رفتن سن شان زیباتر می شوند
شاید به همین دلیل است نمی توانم زیبا شدنم را متوقف کنم! تولدم مبارک!
18/06/1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا