سرمربی تیم هندبال بانوان بافق: قهرمانی سال پیش را تکرار می‌کنیم

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق، نوزدهمین لیگ برتر باشگاههای کشور با شرکت هفت تیم سنگ آهن بافق، فولاد مبارکه سپاهان ، زاگرس جنوبی ، نفت و گاز گچساران، سنه دژ سنندج، شهید چمران لارستان و فولاد هرمزگان در حال برگزاری است. به همین بهانه گفتگویی کوتاه با مربیان دو تیم سنگ آهن بافق و سنه دژ سنندج و یکی از بازیکنان انجام شد که در ادامه می آید:
“سیدمریم فخری” سرمربی تیم سنگ آهن بافق گفت: بعد از تمرینات یک ماهه که داشتیم؛ توانستیم به آمادگی خود برسیم.امروز اولین هفته رقابت ها میزبان تیم خوب سنندج هستیم.در نیمه اول بچه ها هنوز به هماهنگی نرسیده بودند و سردرگم بودند ولی خدا را شکر توانستیم در اواخر نیمه اول بازی را به دست بگیریم و در نیمه دوم بازی را خوبی را انجام دادیم و انشاا… تا پایان فصل پر قدرت جلو برویم و قهرمانی سال پیش را تکرار کنیم.
سرمربی تیم سنه دژ سنندج “پریا فرجی”گفت: تیم ما سال گذشته در دسته یک، مقام دوم را کسب نمود و بعد از شش سال دوری از لیگ برتر ما توانستیم در لیگ شرکت کنیم. اولین بازی ما با تیم بافق_یزد است که انشاا… بتوانیم بهترین نتیجه در لیگ را بگیریم. سطح مسابقات خیلی بالا است تمام باشگاه ها سخت تمرین کردند. میزبانی شهرستان بافق شکر خدا خوب است و انشاا… که همیشه موفق باشند.
“هانیه شاه ویسی”یکی از بازیکنان تیم سنندج گفت: حدود 10 سال است که در رشته هندبال فعالیت می کنم و چهار سال است که به صورت حرفه ای آن را دنبال می کنم.سطح مسابقات خیلی بالا است و ما با زحمت زیادی توانستیم در لیگ برتر بالا بیاییم. در حال حاضر بازی خیلی سنگین است چون با قهرمان لیگ قبل بازی داریم. بچه ها خیلی با انگیزه و با تمرینات خوب و با انرژی به مسابقات آمده ایم.
شایان ذکر است این مسابقه با برد تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق، در هفته اول لیگ، در روز جمعه، 31 شهریورماه سالجاری، به پایان رسید.

افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا