رسیدگی استاندار یزد به خواسته ها و مطالبات مردم از طریق «سامانه سامد»

مهران فاطمی از طریق «سامانه سامد» به خواسته ها و مطالبات مردم به صورت مستقیم و تلفنی رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد از طریق «سامانه سامد» به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان بود و به مطالبات آن ها رسیدگی کرد.

شایان ذکر است سامانه سامد که با نام سامانه «الکترونیکی ارتباط دولت و مردم» و یا «سامانه 111» شناخته می شود، با هدف پاسخگویی مدیران و مسئولین به مردم راه اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا