راه حل هر تحولی در انتخابات است

امام جمعه بافق گفت: با هر سلیقه و نظری، با حضور پر رنگ در انتخابات، می‌توان تحول را ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق گفت:

هرچه مشارکت بیشتر باشد، وحدت و همدلی بیشتر می‌شود و هر چه همدلی و وحدت بیشتر باشد، اقتدار بیشتر می‌شود.او افزود: این روز‌ها شور انتخابات در شهرستان قابل تقدیر است ولی نباید تخریب و توهینی صورت گیرد.

حسینی گفت: مردم برای انتخاب باید تحقیق و بررسی کنند تا نماینده اصلح وارد مجلس شود و بدانید که رأی دادن امروز عبادت است.امام جمعه بافق به تشریح شاخصه‌های انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: رقابت سالم، امنیت و آرامش انتخابات از ارکان اصلی انتخابات است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

او ادامه داد: آبروی افراد در تبلیغات حفظ شود چرا که این انتخابات تمام می‌شود و همه باید با همدلی و دوستی کنار هم زندگی کنیم.حسینی بیان داشت: گاهی نفوذی‌ها هستند که جلسات بصیرتی ما را به جلسات تخریب تبدیل می‌کنند که باید مواظب بود.

او خاطر نشان کرد: حضور شما در انتخابات پیش رو اقتدار و امنیت و پیشرفت را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

خطیب جمعه بافق گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام در چند بخش از نهج‌البلاغه از حقانیت خودشان دفاع کردند ولی هیچ وقت دست به تخریب وتوهین نزدند و به بیان ویژگی‌های خودشان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا