در فروردین ماه 1402، 354 مجوز كسب و كار در استان یزد صادر شده است

بر اساس گزارش استخراج شده از درگاه ملی مجوزهای کسب ‌و کار در فروردین ماه، ۳۵۴ مجوز به صورت برخط (غیر حضوری) صادر شده و همچنین ۱۸۲ درخواست در صف صدور و ۱۳۵ درخواست در دست بررسی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از  روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، جواز تأسیس واحد تولیدی و صنعتی با ۱۱۷ درخواست بیشترین تقاضا را در استان داشته و بعد از آن به ترتیب، مجوزهای کارت عضویت دامداری روستایی و غیر صنعتی، کسب و کار خانگی قالیبافی، تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ، کارت عضویت آبزی پروری روستایی و غیر صنعتی، فعالیت اکتشاف معدن، بهره‌برداری واحد تولیدی و صنعتی، پروانه اشتغال مشاوره روانشناسی، پروانه اشتغال به کار مهندسی شخص حقیقی و کسب و کار خانگی خیاطی لباس به عنوان ۱۰ مجوز پر درخواست استان بوده است.

از نظر سازمان‌های صادر کننده مجوز، بیشترین درخواست مربوط به مجوزهای صنفی با ۲۴۲ درخواست و کمترین درخواست نیز در بین دستگاه‌ها مربوط به اداره کل ارتباطات و فنی اطلاعات  با ۱ درخواست می باشد.

در خصوص وضعیت عملکرد شهرستان‌های استان در صدور مجوز بر اساس آمار، شهرستان یزد بیشترین و شهرستان بافق  کمترین درخواست را داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا