داوود فتوحی، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی بافق گفت: ورزشکاران این رشته را به عنوان قاچاقچی، خلافکار و یا یک معضل اجتماعی نگاه نکنید

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ شامگاه جمعه ۲۶ مردادماه، نشستی با حضور جمعی از موتورسواران و خبرنگاران در سالن همایش های چغارت برگزار شد، «داوود فتوحی»، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی بافق گفت: به رغم دعوت از تمامی مسئولین مربوطه به جلسه، شاهد حضور آنان نیستیم.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی، معرفی اعضای جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی بوده است.
رئیس هیئت موتورسواری شهرستان گفت: در این نشست، سید هاشم غضنفری، فائزه راد، سبحان کریمی و بهاره اسکندری هر کدام به ترتیب عنوان شده به مجری، مدرس و مترجم زبان انگلیسی، پزشکیار، کمیته اتومبیل رانی شهرستان معرفی شدند که همگی آنان از افراد خبره در کار خود و بدنه این هیئت به شمار می‌روند.

تقاضای کمک داریم

وی بیان کرد: اگر این هیئت به عنوان هیئت رسمی اداره ورزش و جوانان و نیز وزارت کشور به شمار می‌رود پس ما تقاضای کمک از ایشان را داریم.
فتوحی افزود: تقاضایی دارم که نهادها ورزشکاران این رشته را به عنوان قاچاقچی، خلافکار و یا معضل اجتماعی نگاه نکنند.
به بهانه هایی میدان سواری
ما را نابود کردند
وی در پایان از نبود محوطه(پیست) مناسب و زمین استاندارد گله کرد و گفت: با بهانه هایی چون ایجاد فضای سبز، کاشت یک میلیون نهال و طراحی مسکن میدان سواری (پیست) ما را نابوده کرده و تاکنون زمینی مناسب در اختیار ورزشکاران این رشته مظلوم، پرطرفدار و مردمی نگذاشته اند.

محمد حسین تشکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا