حوصله کلنجار رفتن با شاگردان یک کلاس درس را ندارم

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ هر سال که آزمون سراسری کنکور برگزار می‌شود مادران و پدرانی نیز هستند؛ که همراه با دانش‌آموزان، خود را به محل حوزه امتحانی می‌رسانند؛ تا فرزندان آنان با اضطراب و استرس کمتری روانه محل برگزاری آزمون شوند. نوبت دوم کنکور 1403، با رقابت داوطلبان گروه های علوم انسانی و ریاضی صبح روز پنچشنبه21 تیرماه در سراسر کشور برگزار شد؛ خبرنگاران هفته نامه افق کویر در این روز با چند تن از دانش آموزان و والدین گفتگو نمودند که در ادامه می خوانید:
یکی از والدین که منتظر فرزند خود بود گفت: فرزندم در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کند و خوشبختانه توانست در نوبت دوم کنکور سراسری شرکت کند.
وی ادامه داد: پسرم از اوایل دوره دوم متوسطه مطالعه و تست زدن خود را آغاز کرد و رفته رفته خود را برای آزمون آماده می کرد.

ای کاش مسئولین فضای مناسبی برای استراحت خانواده هایی که از راه دور آمده اند در نظر می‌گرفتند
وی افزود: بنده با خانواده از شهرستان بهاباد به شهرستان بافق آمدم و در این گرمای طاقت فرسا در خودرو منتظر فرزندم هستم؛ ای کاش مسئولین یک فضای مناسب برای استراحت خانواده هایی که از راه دور آمده اند در نظر می گرفتند.
وی گفت: چندین مرتبه با خانواده خواستیم به نمازخانه دانشگاه مراجعه نمایم؛ که با مخالفت روبرو شدیم.
تعدادی از خانواده ها در زیر سایه درختان نشسته یا در بوستان مستقر شده اند
وی عنوان کرد: درحال حاضر تعدادی از خانواده ها در این گرما طاقت فرسا در زیر سایه درختان نشسته یا در بوستان مستقر شده اند؛ که اصلا پسندیده نمی باشد.

اینجا چشم انتظار نشسته ام
یکی دیگر از خانواده ها که در حال ذکر گفتن بود بیان کرد: از صبح تا زمان حاضر اینجا چشم انتظار نشسته ام تا فرزندم از محل برگزاری آزمون برگردد و خستگی یکسال تلاش مداوم را از تن خانواده بیرون کند.
وی ادامه داد: نتیجه کنکور برای خانواده ما بسیار مهم است.
پدر یکی از دانش آموزان متقاضی کنکور سراسری که کارمند است، بیان کرد: امروز به همراه خانواده به محل برگزاری آموزن آمده ام و با وجود اینکه فرزندم حسابی درس خوانده و آماده است باز همه اعضای خانواده اضطراب و استرس برای او دارند؛ سپس تعدادی دانش آموزان از محل برگزاری آزمون بیرون آمدند؛ که خبرنگار ها به سراغ آنان رفتند تا گفتگویی با آنان داشته باشند.
دانش آموزی که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: بنده در رشته ریاضی فیزیک درس می‌خوانم و با با ناامیدی عنوان کرد: آزمون بسیار سخت بود و به دلیل سختی شدید پاسخنامه را سریع تحویل و از جلسه خارج شدم.

بسیاری از مدارس شهرستان از امکانات مناسبی برخوردار نیستند
یکی دیگر از دانش آموزان که به سمت خودرو سواری خود می رفت افزود: ما دانش آموزان همه تلاش خود را به کار گرفته تا موفقیت هایی را کسب نماییم؛ بسیاری از مدارس شهرستان از امکانات مناسبی برخوردار نیستند.
وی در ادامه گفتگو گفت: تاکنون به دبیری فکرنکردم زیرا شغل بسیار سخت و مشکل ساز است.

حوصله کلنجار رفتن با شاگردان یک کلاس درس را ندارم
یکی از دیگر دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش قشر ضعیف و حقوق معلمان بسیار پایین است البته ناگفته نماند که بنده حوصله کلنجار رفتن با شاگردان یک کلاس درس را هم ندارم.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا