حضور حداکثری در انتخابات امنیت ملی را به ارمغان می‌آورد

از فرماندهان دفاع مقدس گفت: حضور حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار دولت، وحدت ملی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری افق بافق به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد؛ سردار فتوحی از فرماندهان دفاع مقدس در چهلمین روز به خاکسپاری شهید گمنام و یادواره پنج شهید روستای باقرآباد بافق گفت: رهبر معظم انقلاب از مدت‌ها قبل از مسئولان خواستند تا چهار راهبرد مشارکت، راهبرد امنیت، راهبرد سلامت و راهبرد رقابت برای انتخابات در نظر بگیرند که این نشان از اهمیت موضوع دارد.

او افزود: انتخابات حضور حداکثری را می‌طلبد و تمام خواست دشمن این است که ذهن مردم به ویژه جوانان ما را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند تا در انتخابات شرکت نکند.

فتوحی بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار دولت، وحدت ملی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: وحدت ملی باعث قدرت ملی می‌شود و قدرت ملی، امنیت ملی را به ارمغان می‌آورد.

از فرماندهان دفاع مقدس تصریح کرد: وقتی در کشوری امنیت حاکم شد، علم و اقتصاد آن کشور پیشرفت می‌کند و مشکلات جامعه در سایه امنیت حل می‌شود.

او بیان داشت: شرکت در انتخابات مخصوص گروه خاصی از جامعه نیست و اگر تنها ایرانی هستید و خواستار ایرانی قوی باشید، لازمه‌اش آمدن به پای صندوق‌های رأی است.

او ادامه داد: اگر شهروند این مملکت هستید، قانون این حق را به شما داده است تا در سرنوشت کشور دخیل باشید.

فتوحی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی ما مسلمانان است و هیچ مقام و جایگاهی نمی‌تواند انتخابات را تحریم کند چراکه حق قانونی مردم است.

سخنرانی، دکلمه، مداحی و زیارت قبور شهدا از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا