بهره مندی از توانمندی استان و شهرستان جهت تجهیز سالن شمشیربازی بافق

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ ” دکتر علیرضا پورسلمان” رییس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران به همراه ” سید علیرضا آسایش” رییس هیئت شمشیربازی استان یزد با حضور در سالن اختصاصی شمشیربازی بافق ضمن بررسی امکانات و تجهیزات موجود از تمرینات ورزشکاران بافقی نیز بازدید نمود. در این بازدید که ” دکتر احسان توکلی” رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از کارشناسان اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.” اصغر آقابابایی” رییس هیئت شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده را ارائه نمود.
در ادامه پور سلمان با بیان اینکه سالن شمشیر بازی شهرستان بافق بسیار مطلوب است گفت: شهرستان بافق با فضا و امکانات زیر ساختی که در اختیار دارد می تواند در رشته شمشیربازی در کشور سرآمد باشد.
وی افزود: در زمینه تجهیزات پیشرفته در این رشته تمام سعی و تلاش خود را بکار میگیریم تا با بهره مندی از توانمندی های استان و شهرستان هرچه سریع تر نسبت به تجهیزات این سالن اقدام کنیم.
رییس فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی در پایان با بیان اینکه رشته شمشیربازی یکی از رشته های اولویت دار استان یزد است ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سطح شهرستان و حضور ورزشکاران بافقی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا