بلوار انقلاب به دوربرگردان نیاز داشت

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛  در پی تماس و پیامک برخی از شهروندان گرامی مبنی بر پاره ای از مشکلات بلوار انقلاب، خبرنگاران هفته نامه افق کویر با هماهنگی یکی از شهروندان در روز دوشنبه، دوازدهم دیماه 1401 به این خیابان رفته تا مشکلات این محله را از زبان شهروندان شنیده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد.

سید ابوذر پورامینی
سید ابوذر پورامینی

در ابتدا “سید ابوذر پورامینی” یکی از ساکنین بلوار انقلاب گفت: دور برگردان حد فاصل میدان فاطمیه(س) تا میدان بهارستان که در حال افتتاح است. هیچ گونه علائم راهنما و رانندگی برای این دوربرگردان گذاشته نشده است.

بلوار انقلاب به دوربرگردان نیاز داشت

یکی از شهروندان که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: در همه خیابان ها کند و کاری انجام شده است ؛ برای دور زدن در حد فاصل میدان بهارستان و میدان فاطمیه باید مسیر طولانی را طی نمود، بلوار انقلاب به دوربرگردان نیاز داشت.
یکی از ساکنین بلوار انقلاب که تمایل به معرفی خود نداشت گفت: این دوربرگردان که در بلوار تاسیس شده است معایب و مزایایی دارد؛ اما از لحاظ شیک شدن معابر عالی است و هنوز هم کارگر ها مشغول به کار هستند.
سپس “محمدرضا خادمیان” ادامه داد: دوربرگردان در این بلوار خیابان را کم عرض نموده است. اگر شخصی در کنار خیابان خودرو سواری خود را نیز پارک نموده باشد و شهروند دیگر از دوربرگردان دور بزند تصادف ایجاد می شود؛ بلوار انقلاب نیز کمر بندی است و همه شهروندان با سرعت زیاد در حال عبور هستند.
وی افزود: مسئولین توسط دست انداز با رعایت نکات ایمنی و هشدار، دور برگردان را برای همشهریان نشان دهند؛ در شب این بلواراز روشنایی کافی برخوردار نیست.
یکی از شهروندان که تمایل به معرفی خود نداشت اینگونه گفت: برای دوربرگردان که در این خیابان در حال احداث است بسیار خوشحال شدیم اما اصلا این دوربرگردان استاندارد نیست.

فاضلاب شهری نخواستیم

یکی از کسبه بلوار انقلاب گفت: ای کاش این کند و کاری ها هرچه زودتر تمام می شد؛ تهران صبح شروع به کندن می کنند و ساعت ۱۱ صبح در حال آسفالت هستند. فاضلاب شهری تا کی قرار است این کوچه و خیابان ها را بکند آیا دیگر خسته نشده است. بوی بد فاضلاب ابتدا بلوار کشاورز را فرا گرفته است. اصلا ما فاضلاب شهری نخواستیم .
یکی از اهالی ادامه داد: اصلا این دوربرگردان استاندار نیست و شاهد تصادف در این بلوار خواهیم بود. به فضا ی سبز و آسفالت این خیابان نیز رسیدگی شود.

حدیث عباسی_ حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا