برکناری معاون سیاسی فرمانداری بافق و حواشی آن

به گزارش پایگاه خبری افق بافق، شنیده ها حاکی از برکناری باقی زاده معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافق است.
فرماندار بافق درجمع برخی از فعالان اجتماعی، مدیران و مسئولان ادارات گفت: امروز قطعیت عدم حضور آقای باقی زاده را متوجه شدم.
وی افزود: مدیر کل استان و آقای باقی زاده در این مورد به من اطلاعی ندادند.
آخوندی عضو سابق شورای اسلامی شهر در این نشست عدم تدبیر در عملکرد مسئولین را مهمترین مسئله دانست و گفت: این موضوع در چندین مورد اتفاق افتاده است .
وی افزود: در این برهه زمانی و ایام نزدیک به روز عاشورا اینگونه تصمیم گیری ها نیاز به تدبیر دارد؛ در حال حاضر می بایست برای روز عاشورای حسینی و نماز جمعه برنامه ریزی شود.
چند تن از شهروندان در این جلسه خواستار برگشت باقی زاده به سمت خود در فرمانداری شده و از فرماندار خواستند تا پیگیری لازم را در این باره انجام بگیرد؛ در غیر این صورت قضیه پنج سال قبل رخ خواهد داد.
در ادامه دهقان فرماندار بافق تصریح کرد: یک ماه قبل حکم ریاست برگزاری انتخابات را برای باقی زاده به استانداری ارسال کردم و حاضرم الان وی را به عنوان مشاور فرماندار بپذیرم، ولی حاضرین از این موضوع رضایت نداشته و سمت قبلی باقی زاده را از فرماندار و استاندار خواستار بودند.
همچنین حجت الاسلام بلبل نیا در این نشست خطاب به فرماندار اظهار داشت: اگر می خواهید در این شهر فرماندار باشید، باید باقی زاده در کنار شما باشد؛ چرا استان خانواده شهید و انقلابی ها را نمی بیند.
وی افزود: فرماندار باید از این رفتار استاندار، استعفا دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا