بازیکنی که به مرحله کشوری راه یافت

به گزارش پایگاه خبری افق بافق، مسابقات استانی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه در رشته بدمینتون در خانه بدمینتون یزد به مدت یک روز برگزار شد که تیم های بافق، تفت، مهریز، ناحیه یک، ناحیه دو و ابرکوه در این دوره از مسابقات حضور داشتند، تیم بدمینتون شهرستان بافق موفق شد مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. بدین منظور خبرنگار هفته نامه افق کویر در این شماره با “اختربابایی” سرمربی تیم بدمینتون شهرستان بافق گفتگویی انجام داد:
اختر بابایی سرمربی تیم بدمینتون شهرستان بافق گفت: مبینا کوشکی زاده در این دوره از مسابقات با شکست حریفان خود، در جدول رده بندی بالا آمد ولی نتوانست جزو سه نفر برگزیده باشد. در این دوره از مسابقات، ناحیه دو مقام اول، ناحیه یک مقام دوم و تیم شهرستان بافق به مقام سومی دست یافت.
وی عنوان نمود: برخی از بازیکنان مثل مبینا کوشکی زاده و زهرا شمس الدینی از قبل تجربه، حضور در رشته بدمینتون را داشته اند. نگین قاسمی و فاطمه شفیعی نیز به مدت یک ماه بود که در تمرینات شرکت داشتند. خوشبختانه همه بازیکنان در بازی هایشان یک برد را به ثبت رساندند. در این مسابقات ما بازیکنان اصلی تیم را به همراه نداشتیم و دست یافتن به جایگاه سومی برای ما بهت آور بود.
بابایی گفت: از آنجایی که مسابقات انتخابی کشوری بود، 30تن از ورزشکاران شرکت نموده بودند. وی افزود: سطح مسابقات بسیار بالا بود و بیشتر تیم ها بازیکنان کشوری شان را به مسابقات اعزام نموده بودند. در این دوره از بازی ها، دو مقام سومی مشترک را اعلام نمودند.
سرمربی تیم بدمینتون گفت: خوشبختانه هیئت بدمینتون قدردان تلاش تیم بود، با ذکر مثال، لباس هم شکل برای بازیکنان خریداری شد و جوایزی به آن ها اهداء گردید. هم چنین سرپرست و مربی آزاد تیم نیز حمایت شده و تقدیر و تشکر از آنان صورت گرفت؛ اما بدرقه و استقبال خوبی از بازیکنان انجام نشد.
وی با ابراز گلایه مندی عنوان نمود: “الهه شمس الدینی” یکی از بازیکنان تیم، موفق شد به مسابقات کشوری راه یابد اما تجلیلی از وی صورت نگرفت و در گمنامی باقی ماند.
در این دوره از مسابقات اختر بابایی، مربی آزاد و سارا حکمت به عنوان مربی، تیم بدمینتون را همراهی نمودند.

حکیمه سادات میرمحمدی- افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا