این کوچه از خیابان اصلی صد مرتبه خطرناک تر است

به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ جمعی از ساکنین محله “شهید شاهپورزاده” از دسترسی نامناسب کوچه به بلوار کشاورز گلایمند بوده و ازخبرنگاران افق کویر خواستند که از این محله گزارشی تهیه نمایند بنابراین خبرنگاران از این محله گزارشی تهیه نموده که در ادامه می‌خوانید:
خانم ” جمعه بافقی” گفت: در این کوچه ترافیک بسیار زیاد است ، شهردار و شورای شهر نیز از این محل بازدید نموده؛ اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
برای رفع مشکل بارها به شهرداری مراجعه نمودم
وی افزود: در نقشه نیز مشاهده شده است که این کوچه بن بست بوده و به دلایل غیر قانونی این کوچه به بلوار کشاورز راه یافته است در صورتی که چند کوچه بالاتر می بایست این کار صورت گیرد و برای رفع این مشکل بارها به شهرداری نیز مراجعه نمودم اما گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ ما خراب غم و خم‌خانه ز می آباد است.

تردد تریلی درون کوچه یک طرفه
وی در ادامه گفت: این کوچه یک طرفه است و نباید از بلوار کشاورز وارد کوچه شد اما مکرر دیده شده است که تریلی نیز از این محل تردد می کند و علاوه بر غیرقانونی بودن آن باعث نشست خانه های این کوچه شده است و وقتی به راننده تریلی تذکر داده می شود او بیان می کند که پلاکم را بردار و گزارش بده و بدون هیچ واهمه ای کار خود را تکرار می کند.

این کوچه از خیابان اصلی صد مرتبه خطرناک تر است
وی با ناراحتی گفت: فرزندان من امنیت ندارند و این دست انداز را مشاهده کنید که بود و نبود آن هیچ فایده ای ندارد و این کوچه از خیابان اصلی صد مرتبه خطرناک تر است.
فاطمه دهقان یکی دیگر از ساکنین محله گفت: در زمانی که مدارس تعطیل می شود بمانید و اوضاع این کوچه را مشاهده کنید؛ دانش آموزان پیاده گروهی وارد کوچه می شوند در صورتی که ماشین های زیادی از کوچه خارج و وارد می‌شوند و ای کاش حداقل دید کافی داشت؛ زمینی در انتهای کوچه دیوارچینی شده است که باعث عدم دید بوده و بسیار خطرناک می باشد.
عدم توانایی شهرداری در خرید بخشی از زمین ها ی درون کوچه
وی در مورد وضعیت کوچه گفت: شما خود مشاهده کنید که منازل هر کدام به داخل کوچه دیوار چیده اند و شهرداری نیز عنوان کرده که توانایی خرید ندارد در صورتی که همه خانه ها باید به اندازه زمین سر کوچه عقب نشینی کنند حال با این وضعیت رفت و آمد ماشین های رنگارنگ و متفاوت نیز در این مکان تردد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا