این محله خیابان عریض تری را می طلبد

به گزارش پایگاه خبری افق بافق، خبرنگاران این نشریه با توجه به اینکه خردادماه سال ۱۳۹۹ به خیابان چهارده معصوم(ع)بافق مراجعه نموده و مشکلات این محله را از کسبه و ساکنین جویا شدند حال خبرنگاران افق بافق برای جویا شدن از میزان مشکلات مرتفع شده به جمع اهالی این محله رفته و گزارشی تهیه نمودند که در ادامه می خوانید:

برای رفع این مشکل راه حلی بیاندیشند
احمد باقری گفت: عرض خیابان کم است برای رفع این مشکل راه حلی بیاندیشند از پیاده روها کاسته و به خیابان اضافه نمایند یا خیابان را دوبانده گفته می شود که این خیابان یکطرفه شود اما این کار درستی نیست، در مورد آسفالت خیابان نمی توان زیاد صحبت کرد چرا که اغلب خیابان های شهر وضعیت خوبی ندارد همچنین نظافت خیابان مناسب نیست در چهارراه سرعت گیر لازم است و همچنین به باغچه ها نیز رسیدگی بیشتری شود.

این محله خیابان عریض تری را می طلبد
یکی از ساکنین چهارده معصوم ۱۹ گفت: بوی فاضلاب تمام کوچه را فرا گرفته است به سختی می توان برای کارهای روزمره به حیاط آمد و پهنای خیابان خیلی کم است در این خیابان تردد زیاد است این محله خیابان عریض تری را می طلبد.
اعظم فروزانی نیز تصیریح کرد: از مسئول مربوطه تشکر می‌کنم که پارک احداث کرده و فضای خوبی را ایجاد نمودند اما مشکل اساسی عدم وجود سرویس بهداشتی است و افرادی که از این محوطه استفاده می کنند ناراضی هستند و این خیابان مشکلات اساسی و فراوانی دارد.

طاهره عبداللهی
طاهره عبداللهی

طاهره عبداللهی افزود: برای شهردار نامه نیز نوشته و درخواست احداث سرویس بهداشتی نموده که با این کار کسبه نیز بتوانند از این سرویس استفاده نمایند. همچنین به جرات می توان گفت عرض کوچه های برخی شهرک ها از خیابان چهارده معصوم بزرگ تر است. همانطور که سنگ فرش پیاده روها مشکل داشت و رفع گردید به باغچه ها نیز رسیدگی شود و سروسامان دهند؛ درختان روبه رو مغازه را خودمان هرس نموده تا آشغال به خود نگیرد و کمتر دیگران نیز زباله ها را در باغچه بریزند.

ضرورت ایجاد پارکینگ
سید علی میرعلمی امام جماعت مسجد چهارده معصوم گفت: عرض خیابان بسیار کم است و بارها شاهد تصادف بوده‌ام این خیابان یک مسجد دارد پارکینگ برای این مسجد در نظر گرفته شود و هرگاه مسئولین به مسجد آمده اند مشکلات مطرح شد اما در حال حاضر نتیجه نداده است. رفت و آمد به مسجد برای معلولین سخت است و سه سال پیگیر ایجاد یک راه بند برای مسجد بوده که معلولین بتوانند با ویلچر از آن استفاده کنند حتی زمانی که سنگ فرش را تعویض نمودند این مسئله مطرح شد؛ اما این کار صورت نگرفت درصورتی که برای مغازه ها این راه بند احداث گردیده است.

حسین زینلی یکی از ساکنین خیابان چهارده معصوم(ع) بافق
حسین زینلی یکی از ساکنین خیابان چهارده معصوم(ع) بافق

حسین زینلی گفت: در یک روز سه تصادف صورت گرفت وقتی کنده کاری برای ایجاد فاضلاب صورت می گیرد باید چاله ها را پر کرد بعد از چند ماه هنوز کنده کاری ها داخل کوچه خالی است و ساکنین با شن و ماسه آن را پر نموده، ولی تأثیری ندارد و چاله ها بیش از بیست سانتی متر عمق دارد.
سید حمزه حسینی گفت: آب باران در کوچه ها جمع می شود و راه در رو ندارد و فاضلاب شهری نیز بوی بسیار نامطبوعی دارد.
یکی از اساسی ترین مشکلات این محله کم عرض بودن خیابان است و همه افراد از این مشکل صحبت نمودند و انتظار می رود که مسئولین نیز برای رفع این مشکل به راه حل برسند و مشکلات این خیابان پر تردد را مرتفع نمایند.

حدیث عباسی- حدیثه امیریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا