امید سنگ آهن در جدال با دانش و توپ مشهد نتیجه را واگذار کرد

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق ؛ آخرین روز هفته پنجم مسابقات لیگ والیبال ساحلی به میزبانی سنگ آهن بافق برگزار شد که در ادامه خبرنگار افق بافق به سراغ مربی و بازیکن تیم» دانش و توپ مشهد» رفته و با آن ها به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:
در ابتدا «علی عابدی» مربی تیم دانش و توپ «مشهد» گفت: اولین حضور ما در مسابقات لیگ ساحلی کشور است. سال های گذشته به عنوان تیم کارگری شرکت می کردیم و همه اعضای تیم از شهرداری مشهد هستند.
وی افزود: در سال 2018 به عنوان نایب قهرمان کارگری ودر سال 2021 المپیک کارگران نایب قهرمان جهان و نایب قهرمان آتش نشان های جهان را کسب کنیم و یک مجموعه آموزشی که تمام بازیکنان حاصل آکادمی باشگاه است و ما توانستیم تیم امید بافق را در 2بازی پشت سرهم 2_0 نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.
عابدی بیان کرد: سطح مسابقات بالا است ما هم کار و ورزش می کنیم. مسولیت خدمات رسانی به زائرها و شهروندان بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان را انجام می دهیم این افتخاری نصیب ما شد تا در جمع مردم مهمان نواز و خونگرم شهرستان بافق باشیم.

شهرستان بافق جزء بهترین میزبانی ها حساب می شود

«سعید صفاریان» عضو تیم والیبال ساحلی دانش و توپ مشهد گفت: فکر می کنم جزء اولین کارکنان در مسابقات ساحلی باشم
وی ادامه داد: 22سال است که والیبال بازی می کنم و چند سالی است که والیبال ساحلی شرکت می کنم و چندین دوره در مسابقات کارگران جهان مقام کسب نمودیم
وی گفت: اولین حضور من در شهرستان بافق است ؛ واقعا مردم خونگرم و مهمانوازی هستند.

تجربه نیاز است  و در حال کسب آنیم

«مهیار قیاصی» بازیکن تیم دانش و توپ مشهد افزود: از 12 سالگی والیبال بازی می کنم و یک سال است که در والیبال لیگ ساحلی دانش و توپ مشهد فعالیت دارم.و امکانات زمین و نور عالی است.
سپس «مجتبی آرو» بازیکن تیم ملی ایران وتیم موج سواران ساحل «نوشهر» گفت: ازدوران ابتدایی به رشته والیبال علاقه مند بودم و چهار سال که در والیبال ساحلی فعالیت دارم.
وی ادامه داد: بهترین خاطرات من قهرمانی آسیا مرکزی است. حس فوق العاده ای بود و با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. افتخاراتی از جمله (دو دوره قهرمانی کشوری، چهارم لیگ برتر و قهرمان آسیایی مرکزی )با حمایت خانواده ام و تلاش هایم مقام کسب نمودم.
در ادامه به گفتگو با داور ملی مسابقات می پردازیم.
در ادامه «آرش جعفر پور» بیان کرد: از ارومیه به شهرستان بافق آمده ام و این دومین بار است که در بافق حضور دارم و همیشه با خاطرات خوبی به شهر خود بازگشتم.
وی در پایان اظهار نمود: سومین دوره لیگ کشوری است و خداروشکر سال به سال بهتر و سطح فنی مسابقات بالاتر می رود و انشاا… در آینده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

افسانه رنجبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا