امت اسلامی و سران آنها به خود آیند

رژیم اشغالگر قدس امروزه قساوت و سفاکی را به جایی رسانده که عملا و آشکارا به بیمارستان های واقع در غزه حمله می کند و هیچ رحمی هم ندارد. “هتک حرمت بیت‌المقدس و مسجد الاقصی، تخریب و منفجر نمودن خانه‌های مردم و مظلوم فلسطین، به اسیری بردن صدها زن، کودک و جوان فلسطینی، محاصره ۱۴ ساله غزه، ترور کور رهبران ملت فلسطین، دهن‌کجی و نادیده گرفتن ده‌ها قطعنامه بین‌المللی در محکومیت جنایات و اقدامات صهیونیست‌ها و دهها جنایت دیگر در کارنامه پوشالی این رژیم موقت اشغالگر قدس است. قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی ساکنین غزه نمونه آشکاری از خوی نسل‌کشی است که صهیونیست‌ها با قساوت تمام در حال انجام دادن آن هستند.”
این رژیم منحوس حتی به کودکان هم ترحمی ندارد و با سنگدلی دست به قتل عام این بی گناهان می زند! چه رژیم پلیدی که برای ادامه حیات ننگین خود از هرگونه جنایتی دریغ نمی‌کند! این دولت غاصب حتی روی خونریزان در عالم را سفید کرده که چنین رفتاری نداشتند و آن را خارج از آداب و خوی و مرام خود می دانستند.
مقام معظم رهبری می فرمایند:« رژیم صهیونیستی لبریز از کینه و غیظ است. نه فقط نسبت به ما؛ نسبت به کشورهای دیگر هم همینجور است. اینجور نیست که رژیم صهیونیستی از کشورهای دور و اطراف خودش خرسند باشد. آن‌ها به مصر و عراق و سوریه هم کینه دارند. چرا؟ چون هدف آن‌ها از نیل تا فرات بوده و این نشده!»
با این حال سکوت مجامع بین المللی در قبال این جنایات رژیم اشغالگر چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟!
این دولت پلید که به مانند شجره خبیثه نه ریشه ایی دارد و نه بار و بنه ایی که تنها به یک حرکت باد در هوا معلق می ماند به فرموده مقام معظم رهبری دیر یا زود رفتنی است و امروز زمان آن فرا رسیده که امت اسلامی یکپارچه و یکصدا «ید واحده» شده و در مقابل این ددمنشی ها ساکت و منفعل ننشینند!
اگر امت اسلامی و سران آنها به خود آیند پایان این خونریزی و مسلمان کشی رقم خواهد خورد؛ وگرنه هر روز شاهد از دست رفتن و شهید شدن هم کیشان خود خواهیم بود.
« نَصرُ مِن ا… و فَتحٌ قریب» (یاری خدا و پیروزی نزدیک است و مومنان را بشارت ده( سوره مبارکه صف آیه ۱۳
به امید آن روز که جبهه اسلامی با محوریت کلام‌ وحی و با تکیه بر قدرت لایزال الهی بیش از پیش تلاش نموده و این غده سرطانی که عالم اسلام را به درد آورده و دل هر آزادی خواه را می آزارد از نقشه روزگار محو کند

دکتر محمد حسین تشکری بافقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا