آماده سازی تیم تکواندوکارها برای مسابقات منطقه شش کشوری

 به گزارش پایگاه خبری افق بافق:خبرنگار ما به سراغ مربی و تنی چند از بازیکن های تکواندو کارشهرستان بافق رفته و با آنها به گفتگویی پرداخته است که در ادامه می خوانید.

“مصطفی علیزاده”مربی تکواندوکارگفت: مسابقات خردسالان منطقه شش ایران با حضور 10 نفر ورزشکار یزدی که 6نفر از آنها از شهرستان بافق ،2نفر اردکان، 1نفرمیبد و 1 نفر یزد است.
این مسابقات در ششم مهرماه سالجاری به میزبانی استان یزد در سالن شهید صدوقی با حضور تیم های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کیش و کرمان برگزار می شود.
“سید حسام حکیمی” بازیکن تکواندو گفت: حدود 8 ماه است که در رشته تکواندو کارمی‌کنیم وتاکنون 5 مسابقه شرکت و مدال کسب نمودم.و آماده برای قهرمانی این دوره از مسابقات هستم.
“امیرعباس تشکری” 12 ساله ادامه داد: تاکنون شش مسابقه شرکت و4مدال طلا و مدال2نقره کسب نمودم.5سال است که در این رشته فعالیت می کنم و تا جایی که درتوانم باشد ادامه می دهم. و به مادرم می گویم دوستت دارم که مشوق من در این رشته شدی که توانستم پیشرفت کنم.
“رضا شمس الدینی” 12 ساله گفت: حدود 4سال که در رشته تکواندو هستم.به همراه تنی چند از دوستانم در این کلاس شرکت کردم وعلاقمند شدم و ادامه دادم.تاکنون 5مسابقه شرکت که 3طلا و2نقره کسب نمودم.حس خوبی دارم و میدانم که موفق می شوم .تمرینات سختی داریم ولی نتیجه آن شیرین است.
“علی قانعی” 12ساله گفت: حدود 4سال و نیم است که در رشته تکواندو فعالیت می کنم و خوشحالم که نتیجه تلاش و زحماتم را دیدم وجزء انتخاب های کشوری شدم .در راند اول مسابقه باختم و حس نا امیدی داشتم ولی در دو راند بعدی بازی را بردم.
“ابوالفضل عیلزاده” 12 ساله سرپرست تیم تکواندو استان گفت: تقریبا 7سال است که فعالیت می کنم .تاکنون بیش از 10 مسابقه شرکت و 6 مدال طلا،3مدال نقره و 1 مدال برنز کسب نمودم و یکی از مسابقاتم را باختم حس نا امیدی داشتم که با تمرین و پشتکار زیاد درمسابقات بعدی جبران کردم.
“سیدامیرمحمد حسینی” 11ساله گفت: حدود 3سال است که در این رشته فعالیت و یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب نمودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا